Autor Wiadomość
haniut
PostWysłany: Czw 22:58, 06 Mar 2008    Temat postu:

WARUNKI UCZESTNICTWA W WARSZTATACH TAŃCA WSPÓŁCZESNEGO


Koszt akredytacji

200 zł – koszty merytoryczne + wejściówki na spektakle
260 zł – koszty merytoryczne + dwa noclegi ze śniadaniami + wejściówki na
spektakle

Istnieje możliwość rezerwacji dodatkowego noclegu z 24/25.04.2008 oraz z 27/28.04.2008 w cenie 30 zł doba/osoba.

Wypełnienie karty uczestnictwa w warsztatach z określeniem grupy warsztatowej i przesłanie drogą pocztową, faxem lub e-mailem w nieprzekraczalnym terminie
18 kwietnia 2008
na adres:
Centrum Kultury i Sztuki
ul. Łazienna 6
62-800 Kalisz
fax. (062) 767 23 18
e-mail: art1@ckis.kalisz.pl, ola.kubiak@ckis.kalisz.pl

każda grupa warsztatowa (wyłączając grupę początkującą) ma wykładowcę prowadzacego, który poprowadzi panel zajęciowy 3 godziny każdego dnia warsztatów + dodatkowo zajęcia wg harmonogramu warsztatów.

UWAGA! Chętni do wzięcia udziału w projekcie prowadzonym przez Ray'a Chung zobowiązani są do nadesłania wraz z kartą uczestnictwa swojego „tanecznego cv”.
Termin nadsyłania zgłoszeń mija 11 kwietnia 2008.
Osoby niezakwalifikowane do wzięcia udziału w projekcie na życzenie mogą zostać zakwalifikowane do grupy zaawansowanej. Ilość miejsc ograniczona.

Przesłanie kwoty akredytacyjnej z dopiskiem „warsztaty” oraz podanym imieniem i nazwiskiem na konto:
Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu
Bank Handlowy w Warszawie S.A. Oddział Kalisz
97 1030 1654 0000 0000 3468 2000
W przypadku wpłaty przelewem, prosimy o okazanie dowodu wpłaty przy rejestracji w Biurze Organizacyjnym.

W celu określenia grupy podajemy regulamin:

COACHING PROJECT z Ray'em Chung:
- przeznaczony dla profesjonalnych tancerzy;
- kwalifikacja będzie przeprowadzona na podstawie nadesłanych „tanecznych cv” i
indywidualnych konsultacji;


Grupa zaawansowana:
- regularne uczestniczenie w warsztatach z udziałem doświadczonych pedagogów
z kraju i z zagranicy od minimum 5 lat;
- regularne uczestniczenie w zajęciach z technik tańca współczesnego;
- bardzo dobra znajomość nomenklatury tańca współczesnego oraz technik
wspomagających;
- wysoki poziom świadomości ciała i ruchu
- profesjonalne podejście do pracy podczas warsztatów, koncentracja na
zdobywaniu wiedzy i doświadczenia;
- udział w projektach i spektaklach;

Grupa średniozaawansowana:
- regularne uczestniczenie w warsztatach z udziałem doświadczonych pedagogów
z kraju i z zagranicy od minimum 2 lat;
- regularne uczestniczenie w zajęciach z technik tańca współczesnego;
- zaangażowane uczestnictwo w warsztatach;

Grupa początkująca:
- dla wszystkich miłośników tańca współczesnego (doświadczenie nie wymagane);

Organizator oraz wykładowcy mają możliwość przesunięcia do innej odpowiedniej poziomem zaawansowania grupy.
Zgłoszenia nadesłane po terminie nie będą akceptowane.
Organizator zastrzega sobie prawo do przetwarzania danych osobowych zebranych w związku z organizacją warsztatów w celu realizacji warsztatów oraz w celach marketingowych. Uczestnikom przysługuje prawo wglądu i poprawiania swoich danych osobowych.
sylwia
PostWysłany: Czw 21:47, 06 Mar 2008    Temat postu: KALISZ, 25-27 kwietnia 2008

http://www.ckis.kalisz.pl/taniec/taniec.php?kid=77

16. Miedzynarodowe Prezentacje Współczesnych Form Tanecznych
oraz
37. Ogólnopolskie Warsztaty Tańca Współczesnego

KALISZ, 25-27 kwietnia 2008


PROGRAM PREZENTACJI:


PIĄTEK, 25.04.

"46" Paweł Malicki i Agnieszka Muczyń
"NIC" Towarzystwo Gimnastyczne
"48/4" Lubelski Teatr Tańca

SOBOTA, 26.04.

"Text to Speech" Cie Gilles Jobin
Teatr Tańca Alter

NIEDZIELA, 27.04.

"Komu piosenkę - poemat ruchowy na stawy i krtań"
Teatr Tańca ARKA
"EDEN" Dada von Bzdulow

Organizatorzy zastrzegają sobie możliwość zmiany programu





PEDAGODZY
37. OGÓLNOPOLSKICH WARSZTATÓW TAŃCA WSPÓŁCZESNEGO


Ray Chung (coaching project)
Performer, nauczyciel, artysta, inżynier, pracę z kontakt improwizacją i improwizacją rozpoczął w 1979 roku. Kontakt improwizacja istotny element jego performanców, wykorzystuje również inne techniki ruchu, sztuki walki, bodywork i Authentic Movement. Współpracował z takimi pionierami kontakt improwizacji jak Nancy Stark Smith, Steve Paxton, Lisa Nelson, Peter Bingham i Andrew Harwood. Projekty Ray'a Chung'a ogladać można na wielu międzynarodowych festiwalach. Obecnie mieszka w San Francisco i regularnie prowadzi warsztaty na całym świecie.


Stephanie Maher (Relaese Based Technique)

Tancerka, choreografka, improwizatorka i nauczycielka. Znana z zapierających dech w piersiach projektów stanowiących unikalną mieszankę intymności, wrażliwości i dzikiego humoru. W latach 1989 - 1993 współpracowała z Margaret Jenkins Dance Company. W 1995 Stephenie Maher oraz Keith Hennessy, Jess Curtis, Stanya Kahn i Jules Beckham założyli wspólnie Extreme Dance Performance Group CORE. Regularnie uczestniczyła w wydarzeniach organizowanych w słynnym 848 Community Space w San Francisco współpracując głównie z pochodzącą z San Francisco tancerką i choreografką Kathleen Hermesdorf. W 1998 roku Stephanie Maher przeniosła się do Berlina by kontynuować działalność artystyczną i edukacyjną w Studio K77 w Berlinie oraz Ponderosa Tanz/Land Festival w Stolzenhagen.

Werner Bechter (Body Mind Centering) zdobywał wykształcenie taneczne w Wiedniu i Sydney, Body Mind Centering® trenował w Amsterdamie. Współpracował z Tanz*Hotel, Tanztheater Wien, Cataracts, Compagnie Raisin, Volkstheater Wien, Theater d. Jugend etc. Uczy Body Mind Centering® i różnych form tańca na terenie Belgii, Austrii, Egiptu i Polski.

Benoit le Gros (afro, afro modern dance) jest tancerzem legitymującym się wieloma świadectwami i dyplomami w zakresie tańca (m.in. dyplom tańca tradycyjnego Togo, świadectwo z wyróżnieniem w dziedzinie tańca tradycyjnego - Zespół HEBIESO, świadectwo z wyróżnieniem w dziedzinie tańca afrykańskiego i tradycyjnego Union des Balet du Togo, międzynarodowy dyplom tańca afro-współczesnego, klasycznego i modern Międzynarodowej Szkoły HENRI MOTRA). Jest również absolwentem kursu w zakresie widowisk "Światło i Dźwięk" Stowarzyszenia Techników Dźwięku i Światła.

Anita Podkowa – Brańka (Joga)
Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie oraz dwuletniego kursu choreograficznego organizowanego przez Ministerstwo Kultury i Sztuki, a także 5 – cio letniego kursu NOWY SYSTEM EDUKACJI DLA NAUCZYCIELI TAŃCA i LIDERÓW ŚRODOWISKA organizowanego przez Jacka Łumińskiego przy Śląskim Teatrze Tańca w Bytomiu. Choreograf wielu programów telewizyjnych (m. in. Wieczory Kabaretowe Dwójki – Kabaret pod Wyrwigroszem, Ciao Darwin, Droga do Gwiazd, Szymon Majewski Show), autor opraw artystycznych takich imprez jak Miss Polonia, Miss Świata (pobyt w Krakowie). Współpraca choreograficzna z Teatrami: Cogitatur w Katowicach, KTO w Krakowie. Ścisła współpraca z Teatrem Witkacego w Zakopanem zaowocowała spektaklami „Dementia Praecox Zakopianiensis”, „Człapówki” (choreografia), „Barabasz” (ruch i medytacja).
Założyciel Studia Tańca i Ruchu oraz Studia Jogi w Krakowie. Dyplomowany nauczyciel jogi B.K.S. Iyengara z sześcioletnią praktyką własną. Ma na swoim koncie pobytw Międzynarodowym Instytucie Jogi B.K.S. Iyengara w Punie w Indiach.


Juha Viitamaki (kontakt improwizacja z elementami capoeiry)
Pochodzący z Finlandii nauczyciel kontakt improwizacji z doświadczeniem teatralnym. Pracę z kontakt improwizacją rozpoczął osiem lat temu, wcześniej trenując capoeirę i aikido. Sztuki walki wciąż pozostają istotnym elementem jego tanecznych poszukiwań. Obecnie wraz z grupą przyjaciół tworzy projekty łączące kontakt, capoeirę i improwizację.


Alexej Merkushev (dusza-ciało-serce)
Aktor i tancerz, studiował w Akademii Teatralnej w Leningradzie (St. Petersburgu). W 1986 roku rozpoczął współpracę ze słynnym teatrem muzycznym Avia.W 1987 roku razem z Antonem Adassinskim i innymi niezależnymi artystami założył teatr Derevo, pierwszy undergroundowy teatr w Rosji. Alexej Merkushev od kilkunastu lat współpracuje z Teatrem Derevo. Jest również współtwórcą i aktorem Teatru Jack & Joe. Doświadczenia, które zdobył podczas współpracy z Derevem pozwoliły Merkushevowi odnaleźć indywidualny styl pantomimy. Język ciała, którym operuje sprawia, że aktor w swoich spektaklach kreuje niepowtarzalną atmosferę. Od 1991 roku Alexej Merkushev prowadzi własne projekty. Założył w St. Petersburgu teatr Of, w którym jest zarówno aktorem jak i reżyserem. W latach 1994 - 1997 Alexej Merkushev był ściśle związany z włoską kampanią teatralną Guascone. Wspólnie stworzyli trzy duże spektakle plenerowe. Później artysta skoncentrował się na pracy solo. Z powodzeniem wystawiał swoje spektakle w całej Europie. Zagrał też w kilku produkcjach filmowych.

Krzysztof Mazur(hip-hop & house)
Wieloletni tancerz wrocławskich zespołów „STEP”, „MAKE” oraz Wrocławskiego Studia Tańca Współczesnego. Indywidualny Mistrz Polski (1996) w tańcu dyskotekowym, laureat wielu turniejów i przeglądów. Szkolił się w technikach: jazz, jazz-funk, hip-hop, popping, locking i house w wielu renomowanych ośrodkach w kraju i za granicą m.in. DAP2000 (Thun, Szwajcaria), BDC (NYC, USA), STEPS (NYC, USA). Instruktor wielu warsztatów i szkoleń funky-jazz, hip-hop i house, m.in. Międzynarodowej Konferencji Tańca Współczesnego w Bytomiu i Szkoły Tańca i Baletu „Fouette” w Poznaniu. Pomysłodawca i współorganizator „Warsztatów Tańca Ulicznego”. Autor choreografii laureatów STN FLEX turniejów i przeglądów dolnośląskich i ogólnopolskich.

Iwona Olszowska
Założycielka, choreograf, kierownik artystyczny Eksperymentalnego Studia Tańca w Krakowie. Edukację taneczną zdobywała w Studenckim Teatrze Tańca Kontrast, Uniwersytecie Alabama i George Mason w USA oraz w Calgary w Kanadzie. Realizowała projekty Liz Lerman Dance Exchange, Projekt Pandora, Projekt Polski, Powrót do tradycji (organizowany przez Śląski Teatr Tańca), Hałda oraz Więcej tańca i Taniec bez tajemnic z gośćmi teatru EST. Tańczyła w Nowym Jorku (Judson Church, Art at Uniwersity Settlement), Waszyngtonie (Marvin Theater, George Washington University, Corcoran Gallery) i Santa Fe. Otrzymała nagrody za choreografie, za konsekwentną kontynuację własnej drogi twórczej, osobowość sceniczną (ArtsLink w Nowym Jorku) oraz stypendium Stefana Batorego. W 2000 roku została laureatką VIII Prezentacji Współczesnych Form Tanecznych za choreografię „Ani chybi Anioł”. Jest pomysłodawcą Forum Tańca Współczesnego w SCKM Kraków.


Witold Jurewicz (technika ruchu)
Nauczyciel tańca, choreograf, reżyser, performer, wykładowca w Państwowym Pomaturalnym Studium Kształcenia Animatorów Kultury w Kaliszu i na kursach instruktorskich w całym kraju. Założyciel, dyrektor artystyczny i choreograf Teatru Tańca Alter. Od 1992 roku dyrektor artystyczny Międzynarodowych Prezentacji Współczesnych Form Tanecznych. Współpracuje z teatrami dramatycznym m.in. Teatrem im. Wojciecha Bogusławskiego w Kaliszu, Teatrami Bagatela, Słowackiego i Starym w Krakowie, Teatrem Polskim w Poznaniu, Teatrem Narodowym w Warszawie i Teatrem Kapitol we Wrocławiu. Bierze udział w licznych performancach, happeningach oraz projektach tanecznych i teatralnych. Prowadzi warsztaty w kraju i za granicą.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group